U bevindt zich hier: Patient  >  Ombudsdienst  >  Suggesties en tevredenheid

Suggesties en tevredenheid

Bent u tevreden, heeft u een suggestie of opmerking?

Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Bent u tevreden, heeft u een idee, suggestie, opmerking of tip die wij kunnen gebruiken, dan vernemen wij dit  graag van u. Wij stellen uw mening ten zeerste op prijs omdat zij de directie en medewerkers in staat stelt om de zorg- en dienstverlening te verbeteren, niet alleen voor u, maar ook voor toekomstige patiënten en bezoekers. Wij organiseren op regelmatige basis patiënttevredenheidsmetingen en bevragingen in ons ziekenhuis.

Suggesties of complimenten worden bezorgd aan de betrokken persoon of afdeling. Op deze manier kunnen we de kwaliteit en service optimaliseren en maximaal tegemoet komen aan de wensen en noden van onze patiënten.

Een (medisch) incident of klacht?

Ondanks ieders inzet, kan het toch gebeuren dat iets niet helemaal aan uw verwachtingen beantwoordt. In dit geval verdient het de voorkeur dat u dit onmiddellijk bespreekt met de betrokken ziekenhuismedewerkers en/of hun leidinggevende, zodat zij kunnen trachten om aan uw verwachtingen tegemoet te komen. Mocht u dit geen voldoening schenken, of indien u hieraan de voorkeur geeft, kan u contact nemen. Elke klacht of elk (medisch) incident kan u melden bij de ombudsdienst en wordt in ons revalidatieziekenhuis zorgvuldig behandeld.

Wat is een (medisch) incident?

Een (medisch) incident of ongeval is een gebeurtenis, buiten ieders wil, die schade heeft aangebracht of zou kunnen brengen aan de patiënt. Dit kan als gevolg van een onderzoek of een bepaalde medische handeling. Het is een medische fout of ongewilde schade bij de patiënt. De patiënt, zijn vertegenwoordiger of nabestaanden kunnen in deze gevallen een 'medische klacht' indienen.

Geef ons uw mening en vul het beoordelingsformulier in.
Contacteer de ombudsdienst.