Inkendaal revalidatieziekenhuis
PatiŽnt
Hospitalisatie Ombudsdienst OPDRACHTEN OMBUDSPERSOON
Opdrachten ombudspersoon Onafhankelijkheid Ė bevoegdheid
Zorgen/Verplichtingen Bemiddelingsproces
Klachtencommissie Klachtenrapportering
Federale commissie 'rechten van de patiŽnt' Huishoudelijk reglement

OPDRACHTEN OMBUDSPERSOON

  1. De ombudspersoon moet vragen en klachten van de patiŽnt over de beroepsbeoefenaar voorkomen door de communicatie tussen beiden bevorderen.
  2. Hij bemiddelt bij de in punt 1 bedoelde klachten met het oog op het bereiken van een oplossing.
  3. Hij licht de patiŽnt in over de mogelijkheden voor de afhandeling van zijn klacht bij gebrek aan het bereiken van een in punt 2 bedoelde oplossing.
  4. Hij verstrekt informatie over de organisatie, de werking en de procedureregels van de ombudsfunctie.
  5. Hij formuleert aanbevelingen ter voorkoming van herhaling van tekortkomingen die aanleiding kunnen geven tot een in punt 1 bedoelde klacht

De ombudsdienst kan telefonisch bereikt worden of schrijftelijk (mail of brief).
Het is uiteraard ook mogelijk een afspraak te maken voor een persoonlijk onderhoud.

U kan de ombudsdienst bereiken op onderstaand telefoonnummer :
Ombudsdienst: Karolien Pennewaert
02/531.53.99
ombudsdienst@inkendaal.be

 
ZOEKEN
   
100 jaar ziekenhuis inkendaal 1909-2009
Ziekenhuis Inkendaal
Koninklijke Instelling v.z.w.

Inkendaalstraat 1
1602 Vlezenbeek
(Sint-Pieters-Leeuw)
Tel +32 (0)2 531 51 11
Fax +32 (0)2 532 43 08
Ondernemingsnr.: 0410.392.647
E-mail:
website: www.inkendaal.be
Inkendaal @ Facebook .Inkendaal @ Twitter .Inkendaal @ LinkedIn Blog Inkendaal